Játékok | Számítógépes játékok » Disciples II végigjátszás

Alapadatok

Év, oldalszám:2006, 4 oldal

Nyelv:magyar

Letöltések száma:181

Feltöltve:2007. augusztus 19.

Méret:72 KB

Intézmény:
-

Megjegyzés:

Csatolmány:-

Letöltés PDF-ben:Kérlek jelentkezz be!



Értékelések

11100 Aryol 2010. június 09.
  Ez nem végigjátszás, csak tipphalmaz.

Tartalmi kivonat

Disciples II végigjátszás Kiadó: Strategy First Fejlesztő: Arxel Guild Web: www.disciples2com Általános tippek Minden kezdet nehéz, s ez alól a Disciples II sem kivétel. A fővárost övező terep megtisztítása az első feladat. Külön figyeljünk az aranybányák és mannalelőhelyek becserkészésére A főseregünket tuningoljuk fel a semleges szörnyeken. A sebesülteket először rakjuk hátra, majd szükség esetén térjünk vissza a fővárosba gyógyulni. Ne felejtsük el, hogy itt a gyógyítás (regenerálódás minden kör végén) ingyenes. A súlyosan sérült egységeket akár itt is hagyhatjuk addig, míg egészen rendbe nem jönnek. A kincses ládákban talált talizmánokat és varázsgömböket nyugodtan eladhatjuk, ezek csak egyszer használhatók, s ráadásul csak a vezető használhatja őket, aki jóval nagyobb sebzést képes okozni a hagyományos támadásaival. A varázstárgyakból kapott pénzből gyorsan felfejleszthetjük a városunkat,

természetesen csak azokat az épületeket, melyek szükségesek a seregünk továbbképzéséhez. Mindig tartsunk készenlétben néhány gyengébb sereget, melyeknek az lesz a f eladatuk, hogy a t olvajokat és a pálcahordozókat levadásszák. Támadás előtt mindig használjunk támadó varázslatot az ellenfél seregein, de arra nagyon ügyeljünk, hogy ne öljük meg az embereit (a halott egységekért ugyanis nem kapunk tapasztalati pontot). A kellőképpen legyengített ellenfél nagy valószínűséggel pánikba esik, s menekülni kezd. Ilyenkor karcolás nélkül megúszhatjuk az összecsapást, ráadásul esélyünk van arra, hogy megkapjuk a vezérnél lévő tárgyakat (italok, tekercsek.) Érdemes egy hősre rágyúrni, úgyis csak őt visszük át a következő küldetésbe. A hős után mindig menjen egy pálcahordozó hős, aki azonnal foglalja el a bányákat. A frissen elfoglalt városokba telepítsünk erős helyőrséget (ha anyagi helyzetünk megengedi),

valamint fejlesszük fel a legmagasabb szintre (a nagyobb védelem kedvéért). Minden küldetésre igaz, hogy az ellenfél két-három erős hőssel kezd Ezek tele vannak jobbnál-jobb varázstárgyakkal, s az egységeik is viszonylag magas szintűek. Ezeknek a hősöknek az eliminálása elődleges feladat legyen, ne habozzunk mágiát bevetni a cél érdekében. Amennyiben kivontuk őket a forgalomból, fellélegezhetünk (ne felejtsük el, hogy minden faj rendelkezik elsődleges hősökkel), s megkezdődhet a szisztematikus hódítás. Amint elérünk az ellenfél fővárosához, foglaljuk el azt, vagy ha a csapatunk még gyenge, akkor vegyük blokád alá. Ez azt jelenti, hogy mindig legyen két egyes szintű csapat a bejárat közelében Ők már a kilépés pillanatában levadászhatják az ellenfél zöldfülű csapatait. Figyeljünk nagyon oda az immunitásokra és a wardokra. Az immunitás gondolom, nem okoz gondot: aki immúnis a tűzre, azt a tűz alapú támadások nem

sebzik. Más a helyzet a warddal: ebben az esetben csak az első tűz alapú támadás ellen vagyunk védettek, ezután már ugyanúgy sebesülünk. A megidézett lényekkel vigyázzunk, néha nem azt a hatást érjük el a használatukkal, amelyiket szeretnénk. Sok lénynek ugyanis éppen annyi tapasztalati pont hiányzik a szintlépéshez, mint amennyit a megidézett szörnyekért kapunk. Így ahelyett, hogy gyengítenénk az ellenfelet, pont az ellenkező hatást érjük el (egy szinttel magasabb ellenfeleket kapunk). Érdemes teljesítenünk a mellékküldetéseket a játékban. Nagyon sokszor különleges varázstárgyakat kapunk jutalmul. Néhány küldetésben erős szövetségeseket kapunk, akiket meg kell védelmeznünk. Velük remekül le lehet gyengíteni az erősebb ellenfeleket, majd az utolsó pillanatban elmenekülhetünk. Ekkor lép színre a főcsapatunk, amelyik könnyedén leveri a legyengült ellenséget, s megszerzi az összes tapasztalati pontot. Nagyon

fontos a v édekezés A védett karakterek (kis pajzs jelenik meg a fejüknél) ugyanis csak fele akkora sebzést kapnak be az ellenféltől. A törp klánok Meglehetősen nehéz velük játszani, inkább csak a tapasztalt játékosoknak ajánlom őket. A törp harcosok 50%-kal több életerővel kezdenek, mint a többiek, s ez az előnyük végig meg is marad. Sajnos azonban nincs gyógyítójuk, így csata közben nem nyerhetjük vissza az életpontjainkat. Varázstudóik nem rendelkeznek támadó mágiával, mindössze egy egységnek képesek megnövelni a sebzését. Javaslom, hogy az Archdruid ágat részesítsük előnyben, ne az Alchemistet. A druidák kezdeményezése jóval magasabb, minden körben ők lépnek először A törp hadjáratot mágussal vittem végig, a kezdeti nehézségek után remekül lehetett ezzel a karakterrel haladni. A csapatba felvettem még egy óriást is, akiből félelmetes terminátort képeztem ki. Az utolsó küldetésben már 600 H P-je volt, s

körönként 300-at sebzett Ráadásul még további fagysebzést is okoz, mely védettségtől függetlenül betalál. A harcos ágon a remetéket részesítettem előnyben. Az összes ellenfelet egyszerre sebzik, s rengeteg HP-vel rendelkeznek. Íjászt nem vittem a csapattal, inkább azokra a varázstárgyakra és varázslatokra koncentráltam, amelyek felgyorsították a csapatot. Az első néhány szinten elég, ha harcosokat viszünk, a mágus hős földalapú varázslata a kör végén garantáltan elintézi azokat a gyengébb lényeket, amelyek túlélték a harcosok csapásait. Az élőhalottak Ők a kedvenceim, itt találjuk meg a legjobban használható egységeket. Hősnek mindenféleképpen válasszunk Nosferatit. Ő léphet körönként a legtöbbet, életerőt szív el az ellenfelektől, amit ráadásul a saját sebeinek beforrasztására fordít. A hadjáratokban ne nagyon mozogjunk vele addig, amíg elegendő arany össze nem gyűlik egy vérfarkasra. Ezt a lényt

hagyományos fegyverrel nem tudják megsebezni, így kiválóan alkalmas a nem mágus szörnyek elintézésére (pókok, orkok, trollok.) Harc közben a hátsó sor teljes biztonságban van, s nyugodtan fejlődhet. A nagy kedvenc a Death karakter, aki az egyik leggyorsabb támadó a Disciples II-ben, ráadásul még mérgez is. Két Death simán ki tudja iktatni a legveszedelmesebb mágusokat még az előtt, hogy megmozdulhatnának. Kedveltem még az Elder vampire-öket, életerőt szívnak el, mely meggyógyítja még a csapattagokat is (abban az esetben, ha ők már teljesen felgyógyultak). A Birodalom A játék egyértelműen velük a legkönnyebb. A siker kulcsa a gyógyítók, belőlük is a papnők: ők mindenkin gyógyítanak, ráadásul magasabb szinten még a nyavalyáktól is megszabadítják a csapattagokat (kővé válás, paralízis, méreg.) A mágusosztályból egyértelműen a fehér mágust tudom javasolni, hihetetlen nagy sebzést képes bevinni. A harcosok közül

nagyon tudom ajánlani az angyalokat, viszonylag gyorsan beszerezhetők, s kiválóan alkalmazhatók a démonhordákkal szemben. A démonok A legkevésbé szimpatikus faj volt számomra. Az első néhány küldetés valami rémálom volt, gyógyító varázslat hiányában rengeteg időt kellett eltöltenem a városokban, hogy a sérüléseim begyógyuljanak. Kicsit javult a helyzet, amint az Incubusok megjelentek, ők meglehetősen jó eséllyel paralizálták le az ellenfeleket. Külön öröm, hogy a legtöbb ellenfélnek nincs immunitása a földalapú varázslatokkal szemben. A démonokat nem nagyon használtam, szinte mindegyik két helyet foglalt el, s nagyon sok pénzbe került, mire igazán jó harcosokat tudtam belőlük faragni. Kivételt képeztek a G argoyle-ok, őket a remek védelmük, sebességük, s viszonylag nagy sebzésük miatt kedveltem meg. A fővárosok elfoglalása Az ellenfeleink fővárosának elfoglalása embert próbáló feladat, csak a legerősebb

csapatok lássanak neki. De miért is jó, ha elfoglaljuk az ellenfél fővárosait? A válasz nagyon egyszerű: ez esetben teljesen kiiktatjuk az adott faj utánpótlását, megkapjuk a fővárosban tárolt aranyat és mannát, valamint bekerülnek a varázskönyvünkbe az ott kifejlesztett varázslatok. Az általam közölt módszerek mind ki lettek próbálva, tehát a gyakorlatban is alkalmazhatók. Ez persze nem jelenti azt, hogy ez az egyetlen lehetséges módszer. Külön leírom a négy faj által használt stratégiát. Legions of Damned Érdemes rágyúrni az Incubus ágra, ez a negyedik szintű mágus egyik oldalága. Ezeknek a démonoknak a különleges képességük az, hogy kővé változtatják az ellenfelet. Sajnos nagyon lassúak, ezért túl kell élniük az Őrző első támadását. Tapasztalatom szerint az első csapást hetes szint után élik túl. Ehhez szükségük lesz azonban minimálisan 35%-os sebzéscsökkentésre Ezt úgy tudjuk elérni, ha veszünk egy

kettes szintű Holy Armor (Empire) varázslatot a mágusboltban, vagy beszerzünk egy ilyen varázstekercset. A maradék 15%-ot varázsitalok elfogyasztásával tudjuk felszedni. A hátsó harmadik helyre a mágusvezérem került, előre meg három Infernal Knight. Őket nem nagyon kell védeni, egy támadást alapból túlélnek, s ha minden jól megy, akkor az Őrzőnek többre nem lesz alkalma. Nagyon fontos, hogy kicsit feltuningoljuk a csapat találati esélyét. Erre kiváló az a lobogó, amelyik megnöveli a csapat találati esélyét 10 vagy 20 százalékkal. Két Incubus 70% körüli találattal már le tud bénítani egy Őrzőt A harcosok sebzése elég gyér lesz, úgy 15 körüli körönként, de az ellenfél életereje idővel elfogy. Nagyon hasznos még a mérgezés is, ez mindig a maximális sebzést adja, függetlenül a védettségtől. The Undead Hordes Az élőhalottak esetében egyértelműen a shade-eket kell használnunk az Őrzők elintézéséhez. Ők azonban

sajnos csak 50%-os hatékonysággal paralizálnak, ezért ajánlatos magunkra szednünk néhány szintet, mielőtt a fővárosok ellen vonulunk. Ismét csak azt tudom javasolni, amit a démonok esetében: 70% találati esély alatt ne kötözködjünk az Őrzőkkel. A két shade-en kívül állítsunk még csatasorba három phantom warriort, nekik is van körönként 50% esélyük a bénításra. Sajnos a főhős által használt Ring of Hag (átváltoztatja imppé a szerencsétlen áldozatot néhány körre) egyetlen egyszer sem működött ebben a csatában. Aki gyorsan szeretne végezni a csatával, az vessen be egy magas szintű Death-t. A támadása elhanyagolható, viszont a mérgezése már nem (az Őrző magas védelme nem véd a méreg ellen). Egy kilences szintű Death körönként 70 méregsebzést visz be, így röpke 13 kör alatt egyedül is képes végezni a 900 HP-s ellenféllel. The Empire Talán a jó fiúkkal van a legtöbb esélyünk a fővárosokkal szemben. Nincs

más dolgunk, mint ötös szintre felnyomni két prophetesst, majd gondoskodni arról, hogy legalább 35%-os legyen a védettségük. Ezzel a módszerrel már simán túlélik az első csapást, s ketten körönként 144 HP-t gyógyítanak az egész csapaton. Szerencsétlen Őrző hiába támad minden körben, az általa bevitt sebzést a papnők minden kör végén felgyógyítják. Már csak egy harcos kell, aki szép lassan darabokra vágja az ellenfelünket. Az Empire hadjáratban találhatjuk meg a S oul Crystal varázstárgyat is, mely szépen leparalizálja az ellenfeleinket. Szükség esetén ez a v arázstárgy is bevethető. The Mountain Clans A törp klánokkal is egyszerűen győzhetünk, nem kell más hozzá, mint egy erős vezető, no meg a Son of Ymir jégóriás. Ketten simán lenyomnak egy Őrzőt, csak arra kell ügyelnünk, hogy kellő védelmük legyen (80-90% meg is felel). Az óriás különleges képessége az, hogy a hagyományos sebzésen kívül még

fagyaszt is körönként. Egy hatos szintű jégóriás további 60 pont fagysebzést okoz még a jól páncélozott Őrzőn is. Ne feledkezzünk meg arról, hogy kétszer nem használhatjuk ugyanazt a varázslatot a csapatunkon. Viszont azt senki sem tiltja meg, hogy ugyanolyan típusú varázslatot tegyünk magunkra. Abban az esetben, ha a 10 é s a 20%-os védelmet egy körben varázsoljuk magunkra, akkor az értékek összeadódnak, s 30% védettségünk lesz egy kör erejéig. Ugyanez igaz a varázsitalokra is: a hatásaik összeadódnak. Mocsy