Játékok | Számítógépes játékok » Moorhuhn - Winter Edition végigjátszás

Alapadatok

Év, oldalszám:2001, 6 oldal

Nyelv:magyar

Letöltések száma:86

Feltöltve:2007. szeptember 10.

Méret:409 KB

Intézmény:
-

Megjegyzés:

Csatolmány:-

Letöltés PDF-ben:Kérlek jelentkezz be!



Értékelések

Nincs még értékelés. Legyél Te az első!


Tartalmi kivonat

Ezúton szeretnénk megosztani veletek néhány trükköt – a teljesség igény nélkül - a fenti programmal kapcsolatban, amikre a játékok során rájöttünk. Akkor menjünk sorban: I. FALU: Jobb oldali torony: -25 pontot ér, viszont kapunk 10 mp-t. (Célszerű ezt kilőni legelőször, mert a 10 mp jutalmat mindenképp megkapjuk, de a pontszámunk nem megy át mínuszba!) 2. Másik torony: 15 pontot ér 3. Bal oldali ház: 25 pontot ér, ha nem lőttük ki az 1-es tornyot Viszont ha előbb kilőjük az 1-es tornyot, akkor 75 pontot ér. A 75 pontért 5-ször kell belelőni a házba, sorban 25-20-15-10-5 pontért 4. Tűzijáték: Ennek a látványosságnak az előcsalogatásához ki kell lőni a holdat (2 lövés), majd ennek hatására a faluban sorban felgyulladó fényeket (a felgyulladás után minél hamarabb lőjük ki a fényt annál több pont a jutalmunk: max. 9) A 30 ablak kilövése után a jutalmunk a tűzijáték mellé 10 db 25 pontot érő csirke (250 pont).

Lásd még REPÜLŐ! 1. II. JÉGCSAPOK: Ha a képen látható fán a megadott sorrendben lőjük meg a jégcsapokat, akkor 50 pontot kapunk jutalmul, de ha fordított sorrendben lövöldözünk, akkor –20 pont a „jutalom”. Ez a módszer csak akkor működik, ha nem Extra töltényeket (lásd EXTRA TÖLTÉNY) használunk! Ha Extra töltényekkel lőjük ki a jégcsapokat, akkor 17 db-ért 2 pontot kapunk az utolsóért 11 pontot (összesen 18 db van). Ráadásként a 4-es számú jégcsap mögött bújik meg egy régi ismerősünk: Pók öcsi. 50 pontot kapunk, ha eltörjük Rejlik még egy másik lehetőség is a jégcsapokban. Ha a következő sorrendben lőjük meg a őket, akkor sok csirke a jutalmunk: 8-7-6-5-4-4-3-3-3-3-4. III. EXTRA TÖLTÉNY: A pályán található elszórtan 8 db kő. Ha mindet kilőjük, a töltényeken megjelenik egy lilás csík, ami jelzi, hogy Extra töltényhez jutottunk. Létezik egy másik módja is az Extra töltény megszerzésének (lásd

HÓPELYHEK). IV. MEMMEHUHN: Ez a fura nevű figura is ismerős lehet a második részből, csak most kevésbé mozgékony. Mozdulatlansága könnyű célponttá teszi, a 250 pont pedig, ami jár érte, szimpatikussá is Viszont több pontot is kaphatunk érte, ha nem belelövünk, hanem a képen látható jégcsapba eresztünk egy sorozatot (20 lövés), ekkor 300 pont a jutalmunk. V. REPÜLŐ: A repülő kilövése –25 pont, de ha előbb kilőjük a falu fényeit, akkor kapunk még 15 mp bonuszt is. A –25 pontot minden repülő kilövésnél levonja, de csak háromszor kapunk 15 mp-et. VI. MAGASLES: Összesen 65 pontot ér: A csirke kilövése 25 pont. A többi ponthoz csak az Extra töltény megszerzése után jutunk hozzá. Először a hó esik le a tetejéről, és a létra dől el, majd az egész összeborul VII. CSÓNAK: A csónakot úgy lőhetjük ki, hogy az első képen látható helyen feltörjük a jeget (2 lövés), majd ezután az Extra tölténnyel

(lásd EXTRA TÖLTÉNY) 3-szor belelövünk a csónakba, mire az elsüllyed, és 50 ponttal leszünk gazdagabbak. A jég feltöréséhez nem szükséges Extra töltény VIII. HÓEMBER: 100 pont forrása. Ha az első képen látható helyre lövünk, akkor hóemberünk ugrik egyet jobbra és kapunk 10 pontot érte Összesen 50 pont gyűjthető az ugráltatásból A másik 50 pontot akkor kapjuk, ha az elsüllyesztett csónak helyén keletkezett lékbe ugratjuk (3-4 kép). (Célszerű az első ugrást balra végrehajtani, majd négyszer jobbra, így megkapjuk a maximum pontszámot felesleges ugráltatás nélkül. Csak akkor, ha már ki van lőve a csónak!) IX. SZIKLA: A képen látható sziklát kilőve előjön a vakond (bővebben lásd TEMETŐ 1. pontja) az amőbapálya (lásd AMŐBAPÁLYA) mellet, valamint kapunk 20 pontot. Viszont, ha az első 5 másodpercben lőjük ki, akkor a 20 pont mellé még kapunk 5 másodpercet Azonban, ha az utolsó 5 másodpercben lőjük ki,

akkor 50 pontot kapunk érte. X. AMŐBAPÁLYA: A lényege az, hogy megnyerjük a játékot. Ha raktunk már valamelyik mezőbe, akkor menjünk ki a képből úgy, hogy ne lássuk a pályát Amikor visszamegyünk láthatjuk, hogy a gép már megtette saját lépését Ha veszítünk –10 mp a büntetés, amennyiben nyerünk a jutalmunk 200 pont Egy szabály van csak: egyszerre csak egyet lehet rakni. Ha többet rakunk, akkor –100 pontot a büntetésünk XI. MADÁR A RENGETEGBEN: A fenti képen jól látható csirke 30 pontot ér. Kicsit nehéz észrevenni, de előfordulási helye a kép hátterében lévő bozótosra korlátozódik véletlenszerűen XII. TEMETŐ: A temetőben két érdekesebb dolog van: 1. Templomrom: ha a romot a képen látható sorrendben lőjük szét, akkor 230 ponttal leszünk gazdagabbak. Ha viszont fordított sorrendben (11-1), akkor csak 180 pontot Egyéb esetekben még ennél is kevesebbet A rom eltakarítása eléggé időigényes, ezért

célszerű az Extra töltény megszerzése után nekiállni, mert ilyenkor kb feleannyi ideig tart Amikor szétlőttük a romot már kilőhetjük a vakondot is (50 pont), aki egyébként azonnal elbújna, mihelyt rávisszük a célkeresztet. 2. Sírkövek: a 40 db sírkő között van kettő olyan, amelyik 25 pontot ér, a többi –1-et. A két 25-ös sírkövet véletlenszerűen rejti el a sírkövek között (legalábbis mi nem találtunk benne semmilyen logikát) Ha megtaláltuk a két 25-ös követ egy hátborzongató kiáltást hallunk, legalábbis a csirkékre ilyen hatást gyakorol, mert egy ideig furcsán (lassabban?) kezdenek tőle repülni. Egyéb dolgot nem vettünk észre XIII. HÓPELYHEK: A hópelyhek sok pont forrásának a nyitjai. Nem kell mást tennünk, mint annyiszor belelőni az egyik hópehelybe (minden találat 1 pont), amennyivel aktiváljuk az aktuális „pehely bonuszt”. Ha elkezdtük lőni az egyik hópelyhet, akkor a képernyő közepén elkezd

kiíródni az aktuális szó. Nem muszáj ugyanazt a pelyhet lőni egy másikkal is befejezhetjük az elkezdet szót Ha a szó befejezése előtt a pelyheken kívül mást is eltalálunk (pl. csirkét), akkor törlődik a szó, és ha kifutunk az idejéből újrakezdeni sem tudjuk! Az alábbi táblázatban összefoglaltuk a szavakat időrendi sorrendben: Név SUMMER MANIAC BHONE Lövésszám 6 6 5 CRAZY 5 KILLER EXTRA AMMO EXTRA-TIME 6 5 4 10 SECRET 6 SPECIAL 7 TRIPLE-X 8 BAD-BOY 7 HUNTER 6 THANK-YOU SLEEP-MODE LOSER SURPRISE 2 2 1 1 XIV. Mitől-meddig Hatás 1: 30 – 1: 25 Eláll a havazás. Egyéb bonusz lásd MADÁRETETŐ 1: 24 – 1: 20 +100 pont 1: 19 – 1: 10 -100 pont Egy pár másodpercre felcserélődnek az egérirányok, de minden találat után 10 ponttal többet kapunk (pl. a csirkék 1: 09 – 1: 00 15, 20, 35 pontot érnek, de a repülőért is csak –15 pont a büntetés). 0: 59 – 0: 55 +100 pont 0: 54 – 0: 50 Sok csirke jön. 0: 49 – 0: 45

–20 másodperc, de a következő hópehelyért 100 pont jár. 0: 44 – 0: 40 Az idő visszaáll 1: 30-ra, de nincs több „pehely bonusz”. Ha még nem szereztük meg az EXTRA TÖLTÉNY-t, 0: 39 – 0: 35 akkor megkapjuk és a maradék kövek 10 pontot érnek, kivétel az utolsó, az csak 2 pontot. 0: 34 – 0: 30 Megáll az idő egy pár másodpercre (kb. 10 mp-re) A következő három találatra háromszoros pont jár. Ez igaz a repülőre (-75 pont), és az AMŐBAPÁLYÁN, 0: 29 – 0: 25 akkor, ha duplán rakunk (-300). Ha győzünk, akkor nem jár háromszoros pont. Kivétel MEMMEHUHN, MADÁRETETŐ 0: 24 – 0: 20 Lenullázódik a pontszám. Ezután minden egyes találatért +2 pont jár a játék végéig. 0: 19 – 0: 15 A CRAZY-nél leírt példák elve itt is igaz. 0: 14 – 0: 10 +100 pont 0: 09 – 0: 05 Áll az idő 10 másodpercig. 0: 04 – 0: 02 Azonnal vége a játéknak. 0: 01 – 0: 00 +150 pont MADÁRETETŐ: Az első képen látható kis izgága madár

gondolom sokakat az őrületbe kergetett: „mi a szart lehetne vele tenni, hogy megdögöljön végre?” Lehetséges, hogy likvidáljuk, de ekkor le kell mondanunk a „pehely bonuszokról”, viszont 333 pont lesz a jutalmunk. A következőket kell tennünk: az 1: 30 – 1: 25 –ig terjedő intervallumban csináljuk meg a SUMMER „pehely bonuszt” (lásd HÓPELYHEK). Ezután az Extra töltény megszerzése a következő feladatunk Miután megvan lőjük le az összes jégcsapot (18 db, lásd JÉGCSAPOK), majd a sziklát (lásd SZIKLA). Ha ekkor lövünk bele a madáretetőbe, akkor a lecsúszó hókupac végre maga alá temeti a madarat. Még valami: a madáretetőért mindenképpen jár 15 pont, ha kilőjük. XV. NAGY MADÁR: Gondolom a fenti ábrázattal már mindenki találkozott. 25 pontot ér a szerencsétlen A játék közbeni kotkodácsolás a felbukkanására hívja fel a figyelmet. A hang alapján egész jól bemérhető a távolság és az irány. XVI.

GYORSASÁGI BONUSZOK: Ha NAGYON rövid idő alatt több találatot érünk el, akkor gyorsasági bonuszokat kaphatunk. Vannak azonban olyan dolgok (hópelyhek, jégcsapok, stb.), amelyek nem számítanak bele a bonuszba Az alábbi gyorsasági bonuszok fordulhatnak elő: 1. 2. 3. 4. Triple Kill: Unbelievable: Moorhuhnmaster: I’m not worthy: 3 találat 4 találat 5 találat 5-nél több találat : 5 pont : 10 pont : 15 pont : 20 pont. Ezt még nem sikerült elérni! XVII. AZ ÁLLTALUNK EDDIG ELÉRT LEGMAGASABB PONTSZÁMOK: XVIII. NÉHÁNY ÉRDEKESEBB KÉP: A végére hagytunk pár érdekesebb képet. Reméljük tudtunk újat mondani. Nincs is más hátra, minthogy jó vadászatot kívánjunk DON & THRAWN