Játékok | Számítógépes játékok » Hitman 2 - Silent Assassin végigjátszás

Alapadatok

Év, oldalszám:2003, 14 oldal

Nyelv:magyar

Letöltések száma:111

Feltöltve:2007. szeptember 02.

Méret:182 KB

Intézmény:
-

Megjegyzés:

Csatolmány:-

Letöltés PDF-ben:Kérlek jelentkezz be!



Értékelések

11111 simfo 2010. május 03.
  nagyon jó!

Tartalmi kivonat

GAMING GUIDE Medovarszki Mihály - written by: A Hitman második része már előrelépést könyvelhet el az első epizód szerintem nem a legjobban megkomponált kerettörténetéhez képes. A játék maga egyedülállő a műfajban Az IO-Interactive-nak sikerült egy olyan akciójátékot lábra állítani, ami nem arról szól, hogy a lehető legtöbb embert a lehető legkevesebb idő alatt küldjünk a másvilágra. Az effajta hentelés egyáltalán nem illik 47-es kifinomult stílusához. Persze néhol azért szükség van rá Egyszóval a program nagyszerűen van összerakva. Természetesen azért vannak benne hibák szép számmal, de mi most nem erre koncentrálunk. Minden küldetést több féle képpen is teljesíteni lehet. Leírom a saját megoldásomat, - vagy néhol többet is - de ha te találsz jobbat, akkor hajrá! Én arra törekedtem, hogy a feladathoz a lehető legkevesebb embert kelljen legyilkolnom. Alapvető tudnivalók: 1. Hősünk sebezhetősége igen

jónak mondható, és ezért egyesek hajlamosak rá, hogy Max Payne módjára mindenki legyilkolásával jussanak túl a pályákon. Biztos úgy is élvezetes, csak éppen az egész játék értékét veszti. 2. Egy misszió során összesen hét mentési lehetőségünk van Ez remek ötlet a készítők részéről, mert így a játék valamilyen szinten azért megőrzi nehézségét. Persze egy jobb játékos, ebből a hét lehetőségből maximum kettőt-hármat használ el. 3. Ha átvesszük ellenfeleink ruháját, egészen addig észrevétlenek maradhatunk, amíg meg nem találják az áldozatunkat. A halott, vagy elaltatott testeket mindig húzzuk egy nyugis helyre! 4. Mindig sétáljunk fegyvertelenül! A nyilvános helyeken így megőrizhetjük „ártatlanságunkat”. Ahol persze egyébként sem kívánatos a tartózkodásunk, ott érdemesebb felkészülten mászkálni. 5. A műholdas térkép a leghasznosabb segítségünk Gyakorlatilag minden rajta van Főleg a

találkozási pontok, és a nekünk elhelyezett érdekességek miatt. Persze az sem utolsó, hogy mindig tudjuk a célszemély pontos helyzetét. 6. Minél kevesebb lövést adunk le a küldetés során, annál jobb minősítést kapunk a végén Arra is ügyeljünk, hogy a lehető legkevesebb alkalommal (egyszer se) fújjanak riadót az őrök! Anathema Miután megkaptuk a késsel átdöfött üzenetet és - a jó öreg szicíliai szokásnak megfelelően - a halat, itt az ideje, hogy újra munkába álljunk. A célpont Don „Angullio” Guliano, a szicíliai maffia feje. Ha mindjárt a p álya elején balra nézünk, a k apuban meg fog jelenni egy postás egy csokorral. Szükségünk lesz a ruhájára, de ehhez nem kell megölni, elég, ha belenyomunk egy pár üvegnyi altatót! Ettől vagy egy óráig fog aludni. Mielőtt levetkőztetnénk, húzzuk ki a kapun kívülre! Öltözzünk át, majd fussunk egyenesen a ház végénél lévő hátsó kapuhoz! Ha az eddigieket elég gyorsan

csináltuk, még kell, hogy legyen legalább két zöldséges láda az ajtó előtt. Helyezzük bele a fegyvereinket Ne törődjünk semmivel, majd a zöldséges becipeli őket a konyhába. Eztán postásként szépen lassan induljunk el a főbejárat felé Az ajtónál megmotoznak minket, de úgysem találnak semmit. Eztán menjünk be a házba, és amikor a szobalány elveszi a v irágot, menjünk fel a lépcsőn! A lényeg, hogy az őr éppen ne minket nézzen. Ha úgy tetszik, meg is ölhetjük, de ez elég kockázatos Keressük meg a konyhát és vegyük magunkhoz a fegyvereinket. A megijedt szakácsnővel nem fontos foglalkozni, de azért igyekezzünk! Ha még egyszer sem volt riadó, akkor a Don az emeleti szobájában lesz teljesen egyedül. Amikor megkeressük vigyázzunk, mert a folyosókon néhol testőrök vannak, akiknek azonnal gyanús lesz egy postás. Egyet el is intézhetünk Testőrnek öltözve már nem is vagyunk olyan feltűnőek. Ha megvan Guliano, öljük

meg, vegyük el a kulcsot és menjünk ki! Benne van a pakliban, hogy a Don már elhagyta a s zobáját. Ebben az esetben, abban az emeleti helyiségben van, ami a medence melletti létráról könnyen megközelíthető. De vigyázz! Biztos, hogy minimum öt testőr védi. (A „Mafia Lawyer” shotgunnal) Ha a Don a szobájában volt, érdemes menteni egyet, mert a neheze csak most jön. A szökéshez szükségünk lesz a garázsban álló kocsi kulcsaira. Választhatunk: Először megyünk a kulcsért, majd rohanunk a pincébe az ajtóhoz, vagy nyugisan bemegyünk a szobába, és csak aztán jön a kulcskérdés. Én előbb a pincébe mentem Vezet egy lépcső a konyhából, és van egy lejáró a ház déli falánál, de annak a környékén rendszeresen áll egy testőr. Ha már magunk mögött tudhatjuk a pincét, keressük meg a „Mafia Son”-t! Valahol a medence környékén szokott mászkálni a „Brother”-rel. Desert Eagle van nála, úgyhogy jobb lesz figyelni. Nyírjuk

ki! Vegyük el a kulcsot és meneküljünk a kocsihoz! Van egy sokkal gyorsabb, de kevésbé élvezetes megoldás is. Vagy megvárjuk, amíg a hozzánk legközelebbi ajtón kisétál az őr (aki egyébként elegánsan odaáll egy fához és könnyít magán), vagy mi megyünk be és egyszerűen fejbelőjjük. Semmiképpen se csapjunk zajt, mert akkor máris búcsút mondhatunk ennek a megoldási módszernek. Fussunk be a kocsihoz a garázsba, de nehogy az őrök észrevegyenek! Vegyük fel a távcsöves puskát, menjünk egy csendes helyre, és egyetlen lövéssel intézzük el az erkélyen golfozgató Angullio-t! Ezután már csak be kell menni a kocsikulcsokért, és persze a pincét is meg kell látogatnunk. De ez már mehet a fent leírtak szerint is! St. Petersburg Stakeout Miután megérkeztünk Szentpétervárra és magunk mögött hagytuk a földalattit, máris új feladattal állunk szemben. Az állomás végénél, a 1 37-es csomagmegőrző szekrényben van egy SVD-sniper, de

ezt most nem feltétlenül érdemes kivennünk. Tehát kezdjük ott, hogy szépen nyugodtan felsétálunk a velünk szemben, egy kicsit balra található lépcsőn! Egy rövid folyosóra jutunk, ami kivezet a metróállomásról. Menjünk fel a mozgólépcsőn, aminek a tetejénél, balra lesz egy ajtó. Itt két katona is járőrözik, de egyelőre nem vagyunk nekik gyanúsak. Ott lent van a csomagmegőrző Ha bementünk az ajtón, a szobában találunk egy másikat, amin keresztül a város csatornarendszerébe juthatunk. Mennyünk végig a sötét folyosón, majd, induljunk el balra! Az első kis hídon mennyünk át a csatorna túl oldalára, és mennyünk addig, amíg el nem érkezünk egy jobb oldali folyosóhoz, amin keresztül elhagyhatjuk ezt a földalatti labirintust. Célunk a Puskin Building, ami a tiltott övezetbe tartozik, így nyugodtan csak katonának öltözve juthatunk a közelébe. Haladjunk az épület felé. Diana hamarosan a fülünkre szól, hogy még öt

percünk van A ház sarkánál, ahol mi is vagyunk, van egy őr, akinek érdemes elvenni a ruháját és a fegyverét. Nem szükséges megölnünk, csak adjunk neki annyi altatót, még másnap délben is ott szunyókáljon a hóban! Most már halálos nyugalommal sétálgathatunk az épület közelében. Menjünk fel az épület melletti apartmanház második szintjére, és a nyitott ablakon keresztül vegyük szemügyre az öt admirálist. Sajnos nem tudjuk, melyikük a célpont, de Diana folyamatosan közli velünk az információkat. Az a balra ülő, öreg, bajuszos, nemdohányzó ember lesz a célszemély Ha elég ügyesek vagyunk, képesek vagyunk ilyen távolról, távcsöves puska nélkül is elbánni vele. Mielőtt lőnénk mentsünk, mert, ha elvétjük, akkor mindenki elmenekül és csak nagy mészárlás árán leszünk képesek likvidálni az emberünket. Amikor végzünk vele, egy katona be fog jönni a szobába. Végezzünk vele is, törjük fel a mögöttünk

lévő ajtó zárját és menjünk be a szobába! Próbáljuk meg feltűnés nélkül elhagyni az épületet, és ahogy jöttünk, ugyanazon az úton és ugyanolyan módszerrel menjünk a földalattihoz! Ha minden simán ment, most még belefér az időnkbe, hogy kivegyük a távcsöves puskát a szekrényből. Ha még az épületnél feltűnést keltenénk, és elkezdenek ránk özönleni a testőrök, rohanjunk fel az emeletre és mászkáljunk a s zobák között! Ha egyenesen az utcára rohanunk, azzal csak magunkra vonjuk a kint járőröző katonák figyelmét is. Szerencsére gyorsabban futunk, mint az ellenfeleink, így pár lövéssel megúszhatjuk. Amikor már eléggé leráztuk őket, amilyen gyorsan csak lehet, induljunk vissza a földszintre és rohanjunk az állomásra! A célpontot könnyebben eltaláljuk a szekrényben lévő Dragunovval, de egy távcsöves puskával a kezünkben elég nehezen jutunk ki a metróállomásról. (Legalábbis a katonák meggyilkolása

nélkül.) Ha mégis sikerül eljutnunk az apartmanházhoz, sokkal könnyebben likvidálhatjuk a célpontot. Egyébként abban az emeleti szobában a tábornokokkal ott van maga Sergei Zavorotko is, de ezúttal nem vele kell végeznünk. Kirov Park Meeting Motorcsónakkal érkezünk a Kirov Parkhoz, ahol egy tábornok és egy maffia tag találkozóját kell meghiúsítanunk, úgy hogy mindkettőt átküldjük a másvilágra. Elsőként fontos, hogy felszedjük a szemetes konténer mögötti cuccokat, főképp a bombát és a távcsöves puskát. Ha ez megvan, mennyünk le a csatornahálózat mélyére! Az út közepén találunk is egy ideális lejáratot. Nem árt, ha katonai egyenruha van rajtunk A közelben pont járőrözik egy orosz, akit felhasználhatunk ebből a célból, de a testét húzzuk a szemetesek mögé! A föld alatt figyeljük a térképet, és menjünk el balra, a következő csatornafeljáróig! Ott bombát tudunk tenni a tábornok kocsijára, anélkül, hogy

bárki is meglátna minket. Ha elhelyeztük a robbanószerkezetet, már csak egy dolog van hátra: Lelőni a maffiózót. Ha ugyanis őt elintéztük, a tábornok azonnal a limuzinjához rohan, ami alatt persze már ott a bomba. Ahogy beszáll már vége is. Azt az ominózus lövést meg lehet tenni a rádiótoronyról, vagy a templom tetejéről. Kettő közül a templom az ideálisabb, mert bár mindkét esetben oda fognak jönni az őrök, a katedrális egyszerűen közelebb van a csónakunkhoz. Szerintem viszont a legeslegjobb módszer, ha egyszerűen az utcáról lövünk. Egy olyan helyet kell találni, ahol közel van egy csatornanyílás. Ha katonai egyenruha van rajtunk, nyugodtan lőhetünk akár az őrök mellől is, csak miután elsütöttük a fegyvert, azonnal másszunk le a föld alá! Ide nem fognak követni. Innen csak nyugodt tempóban elsétálunk a folyóparthoz, és már ott sem vagyunk. Tubeway Torpedo Feladatunk ezúttal, hogy kiszabadítsunk egy tagot, egy

Bizonyos Michail Bardachenko fogságából. Ez a feladat semmiképpen sem nevezhető könnyűnek, még akkor sem, ha tömeggyilkosként kezdünk neki. De miért is kezdenénk hentes módjára mészárolni, ha egyszer nem muszáj?! Kezdjük úgy, hogy kimászunk a cs atornanyíláson, de csak annyira, hogy a third person nézetnek köszönhetően, megfelelő egérmozgatással tökéletesen kilássunk a lyukból, de minket még ne vegyenek észre! Ha minden igaz, egy katona éppen a hozzánk legközelebb lévő ládáknál fog állni. Amikor hátat fordít nekünk, amilyen gyorsan csak lehet, már ha lehet gyorsan – lopakodjunk mögé és altassuk el! Egy üvegcse nem lesz elég Amikor már szunyókál, mindenekelőtt húzzuk olyan helyre, ahol nem lehet látni, és csak ezután vegyük át a ruháját és a fegyverét! Ha minden simán ment, halálos nyugalommal, sétáljunk oda a nekünk elhelyezett cuccokhoz! Érdemes, azon a fenti kis folyosón menni, mert a fadobozok mögött

senki sem lát meg minket. Mielőtt az elaltatott katona felébred, menjünk le azon a csatornanyíláson, ami a kapu előtt van! Egyenesen oda vezet a bázis udvara melletti épülethez, ahol egy faemelvényről simán bejuthatunk. Ha valami nem így alakult még mindig ott van a teherautó. Egyszerűn fel kell pattanni a platójára és bevisz minket a bázis udvarára. Ne törődjünk a katonákkal, csak akkor, ha már ránk kiáltanak, mert akkor már nem győzi meg őket az álruha. Bent az épületben, az egyik sarokban találunk megfelelő lőszert az AK-ba, aztán menjünk le a lifttel. Itt érdemes menteni. (Ha eddig minden OK, akkor elvileg itt jár nekünk egy bónusz mentés) A felvonó egyenesen a bázis első földalatti szintjére vezet. Ez a központ Rengeteg katona, kamerák, amit akarsz. Nincs is megfelelő terv, csak annyit mondok, hogy nézd meg a térképet, keresd meg a „Server Room”-ot és menj oda! Ha ez megvan, egy jólirányzott lövéssel ki lehet

kapcsolni a teljes kamerarendszert. A szerverszobán keresztül a bázis hátsó folyosójához jutunk, ahol elvileg nyugodtan közlekedhetünk. Menjünk be abba a helyiségbe, ahonnan a cs atornarendszerbe vezet az út! (A gyengébbek kedvéért a t érképen még egy kis robbanás is látható.) Vigyázat! Egy őr errefelé járőrözik és nem tanácsos, hogy meglássa mesterkedésünket. Nem ártana ártalmatlanná tenni Örökre Eztán menjünk a l ifthez, amin keresztül lejutunk a második szintre. Itt megint érdemes menteni egyet. Az egyik szobában ott van Bardachenko a kiszabadítandó társunkkal. Az egyik ajtó felőli folyosón egy szobában van öt őr Gyilkoljuk meg mindet, aztán amilyen gyorsan csak lehet, törjük fel a folyosó végén lévő ajtó zárját! Menjünk be és adjunk le egy lövést a célszemélyre! Ha minden jól megy, nem fogyja azonnal megölni a foglyot. Előbb velünk akar majd végezni, ezért kinyitja az ajtaját és átrohan hozzánk

Végezzünk vele, és a n yitott ajtón keresztül menjünk be! Már csak ki kell jutni a társunkkal együtt. Menjünk fel a lifttel! Ha gyanúsak lennénk valakinek érdemes előbb felrobbantani az elhelyezett bombát, így a káoszt kihasználva el tudunk menekülni. Invitation to a Party Motorcsónakkal érkezünk a német nagykövetséghez, hogy megöljük General Zuphikovot. Elsőként tegyük ártalmatlanná a folyóparton dohányzó pincért! Szükségünk lesz a ruhájára. Ha átöltöztünk, menjünk el a nekünk otthagyott cuccokért, majd az épület jobboldalánál menjünk be! A garázson keresztül egyenesen a konyhába jutunk, de itt elég magas az őrség létszáma. Ne csináljunk semmit, csak menjünk ki a konyhából a baloldalon lévő ajtók valamelyikén. A lépcsőn keresztül az előcsarnokba jutunk Keressük meg a térképen a „Ball Room”-ot! Abban a helységben van a célszemély. Menjünk be és, pincér módjára egyszerűen vegyüljünk el a vendégek

között! A zongora mellett valahol áll egy szürke öltönyös férfi. Ő egy spetznatz ügynök. Később őt is el fogjuk intézni A célpont néha elhagyja a t ermet és bemegy az egyik szobába. Menjünk utána és öljük meg bent, ahol nem zavar minket senki! Ha minden igaz, éppen bent van egy szobalány is. Sajnos őt sem hagyhatjuk életben Ha ez megvan, mint aki jól végezte dolgát menjünk ki a szobából. Várjuk ki, hogy a nagykövet kinyissa a széfet! Ekkor a spetznatsz ügynök meg fogja őt ölni és elveszi az aktatáskát. Hagyjuk, hogy az ügynök kisétáljon a táskával, majd egy nyugodt helyen, egyetlen jólirányzott fejlövéssel, intézzük el! Fogjuk a táskát és menjünk vissza a csónakhoz! Tracking Hayamoto Célpontunk ezúttal egy fegyverkereskedő: Hayamoto Junior. Nem lesz nehéz dolgunk Ha elintéztük a két őrt előttünk, valószínű, hogy egy harmadik is észre fog minket venni. Végezzünk vele is. A garázs előtt sétáló emberrel nem

kell foglalkozni Hayamoto az első szobában van egy csomó testőr társaságában. Nincs jobb lehetőség, mindenkivel végeznünk kell. Helyezzük el a poloskát, és amilyen gyorsan csak lehet, hagyjuk el az épületet! Vagy az is lehetséges, hogy megpróbálunk bejutni a garázsban álló kocsihoz. Nyomjuk meg a dudát, és végezzünk a kijövő testőrrel! Ha az ő ruhája van rajtunk, van esély rá, hogy gond nélkül a célpont közelébe tudunk férkőzni. Már csak ki kell várni a megfelelő időpontot, amikor csak kevesen tartózkodnak mellette. Hidden Valley Hova kerültünk?! Itt aztán fagyos a hangulat. A hideg még hagyján, de a velünk szemben lévő toronyban egy mesterlövész vár ránk. És elég éles szeme van Érdemes körülnézni a távcsővel, mielőtt bármerre is elindulnánk. A mesterlövész bizony elég távolról képes minket kiszúrni. Puskája elől csak az előttunk lévő alagút fala jelenthet fedezéket Akkor tehát indulás! Lehet

lopakodva, lassan menni, de az túl sokáig tart, - vagy lehet gyorsan rohanni, de akkor meg meghalunk. Vagy egy nagy adag szerencse társaságában túléljük Tessék választani. Én először lopakodtam, de aztán valahogy kiszúrt, és kampec Nem volt kedvem megint órákig guggolni a hóban, úgyhogy megpróbáltam futva. Nagyjából tizedik próbálkozásra már sikerült. Ott vagyok a falnál Remek, egy mentést már megér Ha eddig megvagyunk, menjünk balra, a fal mentén! Figyeljünk a járőröző katonákra; Éles szemük van. Ha kinézünk az épület mögül, van ott egy katona. Öljük meg! Vegyük át a ruháját, de a fegyverére nem lesz szükség. Fontosabb a távcsővel felszerelt nyílpuska magunknál tartása Később lehetetlen lesz nélküle játszani, úgyhogy bármennyire is védtelenek vagyunk így, muszáj beérni egy kis pisztollyal a kézben. Kicsivel arrébb van egy létra, ahol le tudunk mászni az alagútba. Lent elég sok a járőröző katona így

igencsak figyelni kell rájuk. Az alattunk járőröző fekete ruhást intézzük el és vegyük fel a cuccát! Ezután végig kell jutnunk az alagúton. A legjobb, ha felmászunk egy teherautó csomagterébe, de valamilyen okból, van, hogy megállnak, vagy egyszerűen nem indulnak el. (Pont mint a 3-as busz) Lehet gyalog is menni, de ez nagyon veszélyes, mert simán kiszúrnak minket. Próbáljunk lopakodni, amikor jönnek Nagyobb őrjárat esetén, pedig használjuk az oszlopokat rejtőzködésre! Buszozni viszont akkor is megéri, de figyeljünk, hogy még a teherautón is guggoljunk be az egyik láda mögé, mert ezek még ott is észrevesznek. Az alagút végén teherautó be fog fordulni egy garázsba az alagútban Ott is van egy őr. Intézzük el és menjünk fel a raktárban található létrán! Már csak a kijárathoz kell mennünk, de figyeljünk, mert az egyik toronyban ott egy mesterlövész. A nyílpuskával intézzük, el mielőtt ő tenné ezt meg velünk! At the

Gates Nos e miatt a pálya miatt volt fontos, hogy igáig cipeljük a nyílpuskát. El kell jutnunk Hayamoto kastélyáig, és bizony a mesterlövészek igen csak megnehezítik a dolgunkat. Bár egyelőre még van legalább 25 nyilunk, fontos lesz takarékoskodni, mert a tornyokban álló snipereket elég nehéz messziről eltalálni. Szépen egyenként szedegessünk le mindenkit! Igyekezzünk, amilyen gyorsan csak lehet, mert ha valamelyikük észreveszi egy halott társát, annak megihatjuk a levét. Szóval célozzunk mindig fejre! A kastély előtti tornyokban álló mesterlövészekkel igencsak nehéz dolgunk lesz. Ha felvesszük valaki ruháját, nyugodtan sétálgathatunk, de senkihez ne menjünk nagyon közel! Menjünk a várfal melletti generátorhoz és kapcsoljuk ki az áramot! Kerüljünk az épület mögé, de figyeljünk, mert egy katona folyamatosan arra járőrözik. Innen már nem lesz szükség a nyílpuskára Helyette vegyünk fel egy hangtompítós SMG-SD6-ot! Ha

ránézünk a térképre, látjuk, hogy azon az oldalon, ahol kikapcsoltuk a lézerhálót, a várfalon igencsak megerősítették a védelmet. Menjünk be és az ajtó jobb oldalánál guggolva, egyenként ki tudjuk lőni őket. (Itt érdemes first person nézetbe váltani) Ha végeztünk mindenkivel, nyugodtan bemehetünk. Indulás tovább, egyenesen, fel a lépcsőn Ott is végezzünk az őrrel, majd menjünk be valamelyik ott lévő ajtón. Célszerű a bal oldalin Odabent ninják vannak, akik bár csak egy szamuráj karddal vannak felszerelve, rendkívül ügyesen kerülik ki a puskagolyókat. (Azért Neo a Mátrixban ügyesebb volt) Nyírjuk ki mind a kettőt és kapcsoljuk le a terem végén lévő biztonsági kapcsolót! Most már nyugodtan átsétálhatunk azon a biztonsági hálón, ami eddig az udvar felső részét védte. A jobb oldalon, egy ablakban áll egy mesterlövész. Balra lefelé vezet egy kisebb átjáró, amin keresztül eljuthatunk az egyik folyosóra.

Innen kövessük a térképet! Már csak a kijárathoz kell mennünk. Shogun Showdown Most, hogy bejutottunk a kastélyba, feladatunk, hogy a fia után elpusztítsuk Masahiro Hayamotot is. A pálya elején a helikopter leszállóhoz vezető kis átjáróban találjuk magunkat Ne menjünk fel, inkább csak lépjünk egy kicsit kijjebb! A lépcső előtt egy kis részen fával van burkolva a fal. A jobboldalon van egy rejtett ajtó Ha arra megyünk, egy lépcsőn keresztül már az emeletre is jutunk, így megspórolhatunk egy csomó felesleges öldöklést. A lépcső tetején egy kis helyiségbe jutunk, ahol ráadásul még a padló is nyikorog. A lehető legnagyobb csendben végezzünk az ottani őrrel, és mielőtt átvennénk a ruháját, húzzuk oda testét, amerről jöttünk! Fontos a gyorsaság, mert a lézerhálós ajtó felől hamarosan ketten is be fognak jönni a szobába. Ha nem sikerül elsőre, inkább nyírjuk ki mind a két fekete ruhást! Le kell mennünk a szobában

található másik lépcsőn. Onnan egy folyosó nyílik (megint egy rejtett ajtón keresztül, közvetlenül a lépcső mellett), ahol egy lézeres ajtókat nyitó kártya található. A folyosón van egy ninja, de ha gyorsak és csendesek vagyunk nem fog észrevenni Vegyük fel a kártyát és hatástalanítsuk vele a nyikorgós padlójú szobában lévő lézerhálót. Higgadtan sétáljunk el az őrök mellett, a ninja ruhája miatt úgysem leszünk gyanúsak. Mennyünk fel a lépcsőn. Ha követnek minket, vagy útközben őrök mellet megyünk el, ne foglalkozzunk vele! Ha még nem találták meg a levetkőztetett holttestet, senkinek nem fogunk feltűnni. Hayamoto a legfelső szinten van Menjünk fel addig, amíg egy helyen újabb lézerháló nem lesz. Valahonnan egy szobalány fog jönni felfelé, de vigyázzunk, mert lehet, hogy ugyanakkor őrök is jönnek! A nőt lehetőleg még egy eldugott szobában öljük meg, vagy altassuk el! (Illetve van még egy nő az egyik

eldugott helyiségben, de vele inkább a fojtózsinórral érdemes végezni. Náluk van a speciális kártya, amivel a felső lézerek is kikapcsolhatók. Mielőtt megöljük a nőt, érdemes menteni, mert ha ezt elszúrjuk, mindenhonnan özönleni fognak ránk. Menjünk fel Hayamotohoz és öljük meg! Ekkor öt ninja fog ránk támadni. Másszunk ki az ablakon, és úgy már simán végezhetünk velük Ha ez megvan, akkor menjünk vissza, a lézerhálókig. A másikon, mint a amelyiken bejöttünk induljunk el lefelé! Az egyik szinten csak úgy juthatunk keresztül, hogy átvágunk a szobákon. Menjünk le egészen, addig a szobáig, ahol nyikorog a padló! Menjünk le a lépcsőn és nézzük meg a műholdas térképünket! Keressük meg rajta a megfelelő lépcsőt az alaksor felé! Ott megtalálhatjuk Hayamoto privát kis múzeumát. Lopjuk el a 22SD pisztolyt! Menjünk vissza és lógjunk meg a helikopterrel! Basement Killing Hideg kalandunk után végre egy kis felüdülés.

Könnyű és profi munka egy kellemes nagyvárosban, Kuala Lumpurban. Mindjárt a Petronas Tower földszintjén találjuk magunkat Le kell jutnunk az alaksorba, ahol egy hacker a célpontunk. Kérhetünk információt a recepción, de úgyis csak azt mondják, hogy oda nem mehetünk le. Ráadásul a liftek, illetve a lépcső felé vezető utat fémdetektorok védik, így nem vihetünk be magunkkal fegyvert. Van viszont egy nagyon trükkös megoldása a feladatnak: Az előtér bal oldalán van két helyiség, ahol állandóan őrök járőröznek. Menjünk be, a nekünk elhelyezett cuccokért! (Főleg a füstbomba a fontos.) Lehetőleg ne vegyenek minket észre, mert ide valójában tilos bemennünk! Ha felvettük a cuccot, menjünk be a szemben lévő szobába, és dobjuk a füstbombát a mosodában lévő szellőzőcsőbe! Gyorsan menjünk a másik szárnyba és keressük meg a tűzoltók öltözőjét! Még ne menjünk be! Használjuk ki, hogy a riadóban, amikor már minden

tűzoltó kirohant, bemehetünk, és magunkra vehetjük az ottlévő egyenruhát. Ezután gyorsan rohanjunk a többi tűzoltó után egyenesen az alaksor fele! A második ajtó után van a biztonsági vezérlő, ahol a külön lift is található! Tegyük tönkre a liftet vezérlő számítógépet, és menjünk le az onnan nyíló lépcsőn! Egy szobába érünk, ahol megtaláljuk a célszemélyt egy csomó szemét között. Vigyázzunk hova lépünk! Miután elintéztük, kiderül, hogy van egy ikertestvére, Charlie Sidjan. menjünk fel a külön liftig és szálljunk is bele! Indulás a bratyóhoz, csak előbb még hackerkedünk egyet. The Graveyard Shift A Petronas Tower egyik emeletén lévő szerverre kell elhelyeznünk egy modult. Ehhez szükségünk lesz egy bizonyos kártyára, ami kinyitja a szerverhez verető ajtót. A pálya legelején érdemes átnézni a térképet, egy kicsit tanulmányozni az őrök mozgását. Nincs igazi taktika. A lényeg, hogy jussunk be az egyik

szoftverfejlesztői helyiségbe Ott nincsenek katonák. El kell jutnunk egészen a „system administrator” feliratú kis szobába Lehet, hogy odabenn lesznek emberek, akikkel így muszáj végeznünk. Vegyük fel az asztalon található kártyát, menjünk el a szerverhez és végezzük el a feladatot! Érdemes másik úton menni, mint ahogy idejöttünk. Amikor megvan a feladat, a folyosón lévő ablakok valamelyikén távozzunk és miután átmentünk a tornyokat összekötő hídon, a karbantartói felvonóval juthatunk fel Charlie Sidjan lakásába. The Jacuzzi Job Feladatunk, hogy végezzünk a nemzetközi terroristával, Charlie Sidjannal. Míg ő bikinis testőreivel éppen a pezsgőfürdőben ücsörög, mi kint állunk az esőben. Mily igazságtalan a sors. Na mindegy, végülis nem mi fogunk, hamarosan meghalni Remélhetőleg Kezdjük úgy, hogy a párkányon elindulunk jobbra, az iroda felé. Ugorjunk be a teraszon és menjünk be az irodába vezető ajtón! Figyeljük

az őrséget, mert gyakran jönnek be a szobába. Egyelőre ne foglalkozzunk a festmény mögötti széffel, csak rohanjunk át a s zobán! A lakás sarkánál, van egy helyiség, ahol áramtalaníthatjuk az egész házat. Használjuk ki a sötétséget, és most raboljuk ki a széfet! A lakásban egy dohányzóasztalon találunk egy éjjellátó szemüveget. Még a technikus megérkezte előtt lopjuk el a sárkányszobrot, és nyugodtan sétáljunk be abba a szobába, ahol Charlie a gumikacsáival pancsizik! Ne menjünk közel, csak távolról egyetlen lövéssel végezzünk vele és rohanjunk a lifthez! Ha valaki üldözőbe vett minket, egyszerűen bújjunk meg egy helyiségben, amíg minden elcsendesedik! Amikor már minden nyugodt a felvonóval egyszerűen hagyjuk el a házat! Murder at The Bazaar Ha ránézünk a térképre, máris láthatjuk, hogy az egyik célpont, éppen felénk tart. Ha most megpróbálunk végezni vele, akkor azzal az egész küldetést tönkretehetjük.

Előbb fussunk oda ahhoz a kis kunyhóhoz, amiben a másik célpontunk pihen. Siessünk, mert egy két katonából álló őrjárat éppen arra sétál, és nekünk még a hátsó ajtó zárját is fel kell törnünk! Ha sikerült gond nélkül bejutni, induljunk fel a lépcsőn, de úgy, hogy az első pillanatban, ahogy meglátjuk a célszemély turbánját, már repüljön is felé egy golyó! Lehetőleg hangtompítós fegyverből. Ha ezzel is megvagyunk, húzzuk magunkra áldozatunk öltözékét, szerezzük meg a koordinátákat, és elegánsan az őrség orra előtt sétáljunk el! Egy kicsit mindenképpen gyanúsak leszünk, de, amíg nem lőnek, addig kit érdekel? Észak felé, közvetlenül a kapu mellett, van egy kis épület. Az oldalánál egy létráról éppen a tetejére juthatunk. Bent van is egy Dragunov SVD Sniper Vegyük fel és menjünk vissza a háztetőre! Fentről nézzünk egyenesen dél felé, és adjunk le egy lövést! Ettől az emberünk elkezd

menekülni. Nem hagyhatjuk, hogy elérje a rácsos kaput Amint tiszta célpontunk lesz, lőjük le! Most már csak meg kell várni, amíg elcsitulnak a dolgok, és végre az őrök is elmennek a hullától. Ha ez megtörtént, - természetesen fegyvertelenül – sétáljunk oda és vegyük el a kulcsot! Eztán már csak ugyanolyan nyugodtan, ahogy jöttünk menjünk is el! The Motorcade Interception A következő célpont, Abdul Bismallah Malik sejk. A limuzinjában kell végeznünk vele egy MI95-ös járműelhárító távcsöves puskával. Menjünk el a puskáért a térképen megjelölt helyre! Ha megvan, várjuk meg az imára hívó müezint, és amikor már aránylag kiürültek az utcák, induljunk el, kezünkben a MI95-össel, fel egészen a mecset tetejére. Hamarosan kapjuk az infót: A sejk limója a városhoz ért. Amikor aránylag tisztán látszik, hogy a kocsi hátsó ülésén ketten ülnek, lőjünk bele egyet az elől haladó ENSZ kísérők dzsipjébe! Ekkor ne

habozzunk sokáig, mert a terepjárókról géppuskával kezdenek ránk vadászni. Érdemes fedezéket keresni az épület teteje körül. Készüljünk fel, mert nem lőhetünk le sem katonát, sem a sejk mellett ülő személyt nem érheti találat. Pontosan a célszemély legyen az áldozat! Ha sikerült eltalálni, menjünk le a falról és irány az „EXIT”! Tunnel Rat Feladatunk egy bizonyos Yussef Hussein meggyilkolása, mellet, hogy elemeljünk egy atombombát egy földalatti bázisról. Elsőként fogjuk az előző küldetésből nálunk maradt MI95-öst és szedjük le vele az őrt, de csak akkor, amikor már a fal mögé ért, hogy a társa nem vehesse észre a holttestét! Ha már nincs meg az MI95, akkor közel kell mennünk és valamilyen hangtalan módszerrel, kell elvenni az életét. Vegyük fel a cuccait és az AK-ját! Az ajtónál álló őr hamarosan őrjáratra indul. Ha elég gyorsak vagyunk, sikerülhet feltörni a zárat, mielőtt még visszaér. Menjünk le

a bázis melyére! Ha ránézünk a térképre, láthatjuk, hogy az egész egy kisebb földalatti labirintus. Remekül kihasználhatjuk a falak mentén húzódó kis vizes árkot rejtőzködésre. A térkép jobb oldalán, egy kis, kör alakú helyiségbe kell mennünk Mivel a kint meggyilkolt őr ruhájában vagyunk, ezért elvileg nyugodtan sétálhatunk. Vigyázzunk, mert az ajtó előtt álló őrök valószínű, hogy kiszúrnak. Érdemes csendben végezni mindkettővel. Eztán menjünk be és nyírjuk ki a célpontot! Fontos, hogy minden feltűnésmentesen sikerüljön. Amikor már halott az emberünk, ne vegyük fel a ruháját, hanem ahogy idejöttünk, úgy sétáljunk el a bombához, szálljunk be a kis liftbe, majd nyomjuk meg a felfele gombot! És már itt sem vagyunk. Temple City Ambush Ha a küldetés előtt megnézzük a videót, láthatjuk Cult Leadert a robbanófejekkel, és egyszer az árnyékból feltűnik a 17-es. Úgy tűnik, testvérünk ellenünk dolgozik, de ez

az első rész után nem újdonség. Na mindegy, csak olyan fegyvert vigyünk, amit el is tudunk rejteni, mert sokat fogunk sétálgatni a városban. Elsőként menjünk a térképen kijelölt helyre, de ne vegyük fel az SP12-est! Ezt a fegyvert nem tudjuk elrejteni ezért nem érdemes vele kimenni az utcára. Ha a feladat kezdésekor jól válogattuk össze a holmit, most nem is lehet rá komolyabb szükségünk. Menjünk a térképen jelölt második találkozóhelyre! Ott találkozunk a k issé részeges állapotban lévő másik ügynökkel. A hülyéje azzal „üdvözöl” minket, hogy egy Desert Eagleből megereszt két lövést Remek, most a rendőrök mind ide fognak gyűlni Ha mégsem így történne, az csak annak tudható be, hogy éppen egy sem volt a környéken és így nem hallották a lövést. Beszélgetésünk után a piactéren feltűnik két ránk vadászó bérgyilkos. Végeznünk kell velük, és le kell fényképeznünk a testüket. Ezután a fotókkal

vissza kell mennünk Tehát az egyikük a piactéren sétál, a másik pedig egy ház ablakából les ránk egy távcsöves puskával. Érdemes vele kezdeni. Keressük meg a térképen a pontos helyzetét és a házánál lévő lépcsőn feljutva, lopakodjunk mögé! Nagy csendben kell lenni, mert az emberünk már a legkisebb zajra is odábbállhat. Ha sikerül a fojtózsinórral mögélopakodni, akkor már senki sem állíthat meg Fényképezzük le a hullát, és most jöhet a másik. Valószínűleg még mindig mozgásban van, ráadásul nyílt utcán, ahol hemzsegnek a rendőrök. A legjobb, ha fogjuk az áldozatunktól elvett R39-est, és azzal próbálunk olyan helyre kerülni, ahonnan tiszta a cél. Végezzünk vele, majd dobjuk el a puskát és amilyen gyorsan csak lehet, tűnjünk el onnan! Menjünk le és fényképezzük le a hullát! (Ez bezzeg nem tűnik fel senkinek.) Vigyük el a kamerát az ügynöknek és induljunk el az „EXIT” felé! A pályát egy szobában

lévő szőnyeg mögötti résen keresztül hagyhatjuk el, de a ház ajtajával szembeni toronyban bérgyilkosok vannak. Nem kell őket elintézni, elég, ha gyorsan berohanunk és kész is. The Death of Hannelore Feladatunk ezúttal, hogy végezzünk egy bizonyos Dr. Von Kampraddal De nem akárhogy Nem szabad, hogy feltűnjön a halála, a testet egy bizonyos raktárba kell húznunk, ami ráadásul be is van zárva. Akkor tehát kezdjünk neki! Maradjunk a csónak mögött, egészen addig, amíg a felénk jövő őr, ide nem és hátat nem fordít nekünk. Fojtsuk meg és húzzuk a csónak mögé, majd vetkőztessük le! Tegyünk el a kezeinkből minden fegyvert, és halálos nyugalommal sétáljunk be a kórházba! Odabenn keressük meg a szoba kulcsát! A térképen jelölt raktárhelyiségben van. Ha felvettük a kulcsot, menjünk be néhány szobába! Az egyikben az ágyon lesz egy beteg vagy egy orvos ruhája, amit magunkra vehetünk. Így már a levetkőztetett őr ruhája sem

keverhet minket gyanúba Érdemesebb egy orvosi köpenyt magunkra húzni, mert így minden kérdés nélkül felengednek az emeletre. Keressük meg a raktárt és nyissuk ki Menjünk be a dokihoz és folytsuk, meg, de figyeljünk, mert hamarosan be fog jönni valaki, és ha meglátja a hullát, akkor bizony „mission failed”. Szóval vagy végezzünk vele is, vagy rejtsük el a hullát, amíg az emberünk el nem tűnik! Ha ez megvan, próbáljuk elhúzni a dokit a nyitott raktárba, de a lépcsőnél álló őrökkel nagyon kell vigyázni. Az egyikkel érdemesebb végezni Amikor minden megvan, elegánsan távozzunk a motorcsónak felé! Terminal Hospitality Meg kell találnunk egy bizonyos Cult Leadert és meg kell ölnünk. Szerencsére már így is a hálál küszöbén áll. Amikor kiszállunk a motorcsónakból, láthatjuk, hogy egy jacht áll a parton, rajta egy őr, AK-74-essel. Amikor elfordul, fussunk egyenesen a lépcsőhöz, majd guggolva induljunk el felfelé. Odafent

áll egy őr, akit egyetlen fejlövéssel hatástalanítsunk és amilyen gyorsan csak lehet vegyük át a ruháját! Ezután valószínűleg észrevesznek, de gyorsan rohanjunk el az előttünk lévő épület mögött a kórház faláig! Mivel az álruha már rajtunk van, nem igazán lényeges, hogy mit teszünk a lényeg, hogy ne legyen feltűnő. A bal oldali falon lesz egy nyitott ablak, azon keresztül bejuthatunk. Odabenn csak egy zárat kell feltörni, és máris bent vagyunk a főépületben. Induljunk el a csigalépcsőn felfelé, a második szintre! Érdemes átkutatni a szobákat egy orvosi köpeny után. Valahol megtalálhatjuk magát, a műtétet végző orvost is. Nézzük meg a térképen, hogy hol a lift és menjünk oda! Az őröknek gyanúsak leszünk, de ha minden igaz, nem fognak ránk tüzet nyitni. A felvonóval lemehetünk az alaksorba. Kutassuk fel a beteget és intézzük el Ennél a résznél előfordulhat, hogy a testőrök már nem dőlnek be nekünk.

Mielőtt megölnénk a célszemélyt, érdemes körüljárni az alagsort és választani egy jó menekülési útvonalat. Van itt e gy csomó iroda, kis raktárhelyiségek, amikből létra vezet a szellőzőalagutakba. A szellőzőrendszerből egyébként kis ablakok is nyílnak a műtőkre. Sőt megtalálhatjuk a generátort, amivel az egész épületet áramtalaníthatjuk. Szóval a megoldási lehetőségek száma elég nagy ahhoz, hogy mindenki a saját szája íze szerint választhasson. A célpont likvidálása után a legegyszerűbben testőrnek öltözve hagyhatjuk el a kórházat. St. Petersburg Revisited Ismét itt vagyunk a havas Szentpétervárott, ahol egykor az admirális likvidálásával kezdtük el ismét bérgyilkosi pályafutásunkat. Nos megint valami hasonló lenne a feladat, csakhogy ez az egész csak egy csel. Egy okos csel, aminek viszont muszáj bedőlnünk Ugyanúgy, mint egykoron, most is ott vár ránk egy Dragunov a 137-es csomagmegőrzőben, és csak

úgy mint akkor most sem lenne rá szükség. Ennek ellenére vegyük csak ki! Mivel a terület már nincs katonai vesztegzár alatt, civilként is sétálgathatunk az utcákon. Bár egy távcsöves puskával a kezünkben azért mégsem tehetjük olyan lazán. Gyalogoljunk el a Puskin Buildinghez Amikor már olyan helyen vagyunk, hogy látszik az épület teljes homlokzata, nézzük meg távcsővel a nyitott ablakot. Nem látjuk, de ott egy mesterlövész, aki mellesleg rokon Menjünk csak fel az apartmanházba, és nézzük meg a célpontunkat alaposan! Bizony öreg Sergei haverunk csak papírból van. Lőhetünk össze vissza semmit sem ér Menjünk inkább be közvetlenül a Puskinba! Keressük meg azt a szobát, ahol a célpont is található. Hát, íme a csel Arra használták volna, hogy amikor felmegyünk az apartmanház emeletére, és célbavesszük, a 17es klón egy W2000-es puskával egyszerűen fejbelőtt volna. Keressük tehát meg a 17-est, (pont az épület másik

szárnyában van) és mindennél óvatosabban lopakodjunk mögé! Ne feledd: Ő erősebb, jobban képzett és gyorsabb is, mint a 47-es „széria”. (Tehát mi) Amikor megfojtottuk, egyszerűen, ahogy jöttünk távozzunk, de fontos, hogy az egész város hemzseg a gyanakvó katonáktól. Redemption at Gontranno Végre itt az idő, hogy lezárjuk a dolgokat. Visszatértünk a templomba, ahol az egész kezdődik. Mindjárt az elején tudomásul vesszük, semmink sincs a fojtózsinóron kívül, azzal meg itt nem sokra megyünk. Várjuk meg, amíg a testőrök közül kettő bemegy a templomajtón! Akkor amilyen gyorsan csak tudunk, fussunk el a fegyverszobához. Innen nyert ügyünk van. Fogjuk az M60-ast és szedjük le, aki be akar jönni! Eztán az udvaron az egyik mellékajtónál áll egy mesterlövész. Végezzünk vele is! Mivel innentől kezdve teljes arzenálunk rendelkezésre áll, nem fontos spórolni. A legjobb választás az M60, mert a száz lőszerével soha sem kell

újratölteni. De akár a Ballers-el is végig lehet csinálni ezt a részt Szereljük fel magunkat, és amerről a legelején jöttünk, azon az ajtón menjünk be! Odabenn három őrre lehet számítani, aztán menjünk fel az emeletre. Tisztítsuk meg az egyik oldalt, aztán a másik erkélyről is szedjünk le mindenkit! A legtöbb ember távcsöves puskával, SMGvel és Desert Eagle-lel van felszerelve. Ha ez megvan, jöhet a földszint Amilyen óvatosan csak lehet menjünk körbe az egész templomon és közben fedezékből, óvatosan lőjünk! Ha elfogytak a testőrök nyugodtan menjünk le a gyóntató fülkékhez! A valódi Zavorotko ott van a pappal. Fogjuk az M60-at és lőjjük a fülkét! Amikor sikerül eléggé megsebeznünk, Sergei ki fog rontani és elkezd menekülni. Ne hagyjunk neki esélyt! Végezzünk vele! Tippek & trükkök 1. Érdemes a különböző feladatok teljesítésekor, mindig magunknál tartani az éppen aktuális kedvenc fegyverünket, ami még

nincs meg otthon a gyűjteményünkben. Ez azért fontos, mert azok a cuccok, amik a küldetések befejezésekor nálunk vannak, a s zakasz befejeztével a templomkertben található fegyvergyűjteménybe kerülnek, ahonnan az egyes missziók elején válogathatunk. 2. A különböző küldetések kezdésekor mindig nézzük meg a célpont arcképét, vagy a target video-t! A fegyvereket úgy válogassuk össze, hogy az altatós üveg és egy hangtompítós fegyver mindig legyen nálunk. Ezen felül, ha bedurvul a helyzet, legyen nálunk valami, amivel keményebben is tudunk harcolni, de azért elfér a kabátunk alatt! Például egy SMG. 3. Amikor valakinek az elaltatásához, vagy megfojtásához készülünk, mindig lopakodva kerüljünk mögé, különben biztos, hogy észrevesz. 4. Amikor elaltatunk valakit, minél tovább tartjuk lenyomva az egérgombot, annál tovább fog „szépeket álmodni”. 5. Egy zár feltörése néha igencsak sokáig eltarthat Pláne, ha

egyébként is időszűkében vagyunk – érdemes, folyamatosan figyelni az őrséget. Cseppet feltűnő, amikor az ember éppen egy zárral bajlódik és egy őr éppen akkor nézi meg mi a helyzet mifelénk. 6. Távcsöves fegyvereknél sokkal kevésbé inog meg a puskacső, ha leguggolunk, miközben célzunk. Ha lehet, egyetlen lövésből intézzük el a dolgot, különben, még mi válunk a célpont áldozatává. Fegyverismertető • Anaesthetic Chloroform tartalmú kis üvegcse. Bárkit ártalmatlanná tehetünk vele, ha hátulról, (és csakis hátulról) adunk az arcának. • Fiber Wire A jól ismert fojtózsinór. Ugyanúgy kell használni, mint a chloroform-os üveget Csendes, tiszta és halálos. Ráadásul a fémdetektorok sem érzékelik • Szamurájkard, fejsze, golfütő, kitchen nkife, kombat kinife, orvosi szike No comment. Úgysem fogod őket soha használni • 9mm Pistol, 9mm Pistol SD o Súly: 0,95 / 1,26 kg (Pistol / Pistol SD) o Hossz: 21,7 / 41,7 cm (Pistol

/ Pistol SD) o Kaliber: 9mm o Tárkapacitás: 15 A jól ismert 9 mm-es beretta hagyományos és hangtompítós változata. Nem valami erős, de egy fejlövés azért megteszi a m agáét. A hangtompítós változat remek segítségünk a játék folyamán. Ez az egyik olyan fegyver, ami gyakorlatilag mindig nálunk lesz • Stub-nosed .357 Revolver o Súly: 1,06 kg o Hossz: 20 cm o Kaliber: Magnum .357 o Tárkapacitás: 6 Nagyjából a berettával van egy szinten, de tárjába csak hat golyó fér. Amilyen kicsi, olyan hangos, de viszonylag pontos és csak alig rúg vissza. • 5.45 Russian Service Pistol o Súly: 0,46 kg o Hossz: 16 cm o Kaliber: 5.45mm o Tárkapacitás: 10 Egyetlen helyen juthatunk hozzá: A fogadáson, ahol a spetznatz ügynök meggyilkolásával szerezhetjük meg. Mindenképpen a legkisebb fegyver a játékban Hossza mindössze 9 cm Tárkapacitása: 10 töltény, súlya nincs fél kilogramm. • .22 Suppressed o Súly: 1,12 kg o Hossz: 42,2 cm o Kaliber: .22 o

Tárkapacitás: 12 Igazi különlegesség. Hayamoto San privát múzeumából csenhetjük el ezt az amúgy remek pisztolyt. Tulajdonságai nagyjából a berettáéval azonosak Integrált hangtompítójának köszönhetően, abszolút hallhatatlan. Hossza viszont több mint 40 cm • Magnum Desert Eagle .50 o Súly: 1,897 kg o Hossz: 15,9 cm o Kaliber: Magnum .50 o Tárkapacitás: 8 Szinte minden akciójáték fontos kelléke. A handbalers után a második legerősebb kézifegyver a játékban. Sajnos tárkapacitása csak 8, de ettől még igen pusztító eszköz • AMT .45 Silverballer „Hardballers” o Súly: 1,076 kg o Hossz: 21,6 cm o Kaliber: ACP .45 o Tárkapacitás: 7 A 47-es legkülönlegesebb fegyvere. Két, leginkább magnumhoz hasonlító, hihetetlen erős, parabellum lőszeres pisztoly. Aki ebből kap, az bizony métereket repül hátrafelé Sajnos tárkapacitása nem valami kiemelkedő. Így ha szükség van rá, célozzunk pontosan! • Hackler & Koch Sub Machine

Gun (SMG) o Súly: 2,55 kg o Hossz: 68 cm o Kaliber: Parabellum 9mm o Tárkapacitás: 30 Kis méretei miatt mindenhová magunkkal vihetjük, könnyen elfér a zakó alatt. Nagyon jó a tűzereje és pontossága. • Hackler & Koch SMG-SD6 o Súly: 3,05 kg o Hossz: 75,5 cm o Kaliber: 9mm o Tárkapacitás: 30 Ugyanaz, csak éppen csövében egy hangtompítóval. Ennek a kis méretnövekedésnek köszönhetően már nem is tudjuk elrejteni. Pontosságban sem vetekszik „hangos” testvéréjével. • Uzi o Súly: 3,7 kg o Hossz: 47 cm o Kaliber: Parabellum 9mm o Tárkapacitás: 30 Hangos és pontatlan. Tüzelési sebessége, egy szinten van az SMG-ével Csak sajnos ennek is 30 db, pa rabellum töltény fér el tárjában, ami bizony igen gyorsan elfogy. Hősünk pedig nem arról ismert, hogy olyan kapkodva cserélne tárat. • AK-47 o Súly: 3,1 kg o Hossz: 67,5 cm o Kaliber: 5,45mm o Tárkapacitás: 30 Az orosz ipar büszkesége. Pontos, de nagy hangja miatt nem igazán

ideális Szentpétervárott igencsak elterjedt, de találkozunk vele az araboknál is. Tárkapacitása szintén 30. • Double-Barreled Shotgun o Súly: 3,2 kg o Hossz: 115,7 cm o Kaliber: 12 gauge o Tárkapacitás: 2 A klasszikus duplacsöves vadászpuska. Nem is igazán világos, miért kapta a shotgun nevet. A legelső feladatunk során juthatunk hozzá Don Guliano házában Egyszerre két sörétes lőszer tölthető bele. Közvetlen közelről igen szép sebzést produkál • SP12 automatic shotgun o Súly: 4,2 kg o Hossz: 93 cm o Kaliber: 12 gauge o Tárkapacitás: 8 A különleges alakulatok gyakran használt eszköze. A sebzése ennek sem rossz, és ez sokkal pontosabb is, mint a vadászpuska. Egyszerre 8 lőszert képes befogadni • M60 light Machine Gun o Súly: 10,5 kg o Hossz: 110 cm o Kaliber: 7.62mm o Tárkapacitás: 100 Gyakorlatilag egy kézi gépagyú. Töltényből kerek 100 db-ot képes egyszerre magán viselni. Mivel célzott lövésekkel egy egész hadsereget is

lemészárolhatunk újratöltés nélkül, igazi ász a keményebb helyzetekben. Nagy súlya miatt viszont csak igen lassan tudunk vele futni. • MI95 Sniper o Súly: 10 kg o Hossz: 114,3 cm o Kaliber: .50 o Tárkapacitás: 6 A páncélozott járművek legnagyobb ellenfele. Távcsöve elég primitív, de úgyis inkább csak ereje a lényeg. Nagy méretei az M60-hoz teszik kissé hasonlóvá Persze a két fegyver teljesen más kategóriát képvisel. • R39 Sniper o Súly: 4,8 kg o Hossz: 119 cm o Kaliber: Winchester .308 o Tárkapacitás: 6 Könnyű, jól használható távcsöves puska. Don Guliano meggyilkolásához van is egy a garázsban • Dragunov SVD Sniper o Súly: 4,31 kg o Hossz: 125,5 cm o Kaliber: 7,62mm o Tárkapacitás: 10 Az orosz ipar másik büszkesége. A mesterlövész küldetésekkor ezt használjuk leggyakrabban. • W2000 Sniper o Súly: 8,31 kg o Hossz: 90,5 cm o Kaliber: .300 WinMag o Tárkapacitás: 1 Az abszolút profi távcsöves puska. A játékban

csak egy helyen találkozhatunk vele: A 17es klón meggyilkolásakor • W2000 Costum Rifle o Súly: 8,6 kg o Hossz: 90,9 cm o Kaliber: .300 WinMag o Tárkapacitás: 10 Lényegében ugyanaz, mint a W2000, csak fel van szerelve egy kisebb hangtompítóval és lézerirányzékkal. • Compound Hunting Crossbow o Súly: 2,9 kg o Hossz: 124,8 cm Tökéletesen pontos nyílpuska. Távcsöve halálossá teszi a hóban bujkáló ellenség számára Az „At The Gates” pályán, e nélkül a fegyver nélkül gyakorlatilag már az elején halottak vagyunk