Alapadatok

Év, oldalszám:2013, 58 oldal

Nyelv:magyar

Letöltések száma:103

Feltöltve:2017. július 01.

Méret:7 MB

Intézmény:
-

Megjegyzés:

Csatolmány:-

Letöltés PDF-ben:Kérlek jelentkezz be!



Értékelések

11111 Anonymus 2017. július 03.
  Nagyon jó prezentáció!

Tartalmi kivonat

9. GERILLAREKLÁM Mi az a gerilla.? HARCMODOR! Irreguláris, szabadcsapat benyomását kelti ÖNSZERVEZŐDŐ GYENGE POZICIÓJÚ RAJTAÜTŐ,TÁMADÓ KISZÁMÍTHATATLAN Felszereltségében, logisztikai ellátottságában gyenge A számára kedvező terepen igyekszik harcászati előnyhöz jutni Ötletekre építve taktikázik KÜLSŐ Terrorista? TÁMOGATÁSRA SZORUL! Mi az a gerillareklám? HARCMODOR! Önállóan, nem ügynökségi szervezetben, ÖNSZERVEZŐDŐ GYENGE POZICIÓJÚ RAJTAÜTŐ,TÁMADÓ KISZÁMÍTHATATLAN Kis büdzsével, ATL igénybevétele nélkül Új terepeken, Kényes és tabu témákban is! Ötletekre építve taktikázik KÜLSŐ Terrorista? TÁMOGATÁSRA SZORUL! A fogyasztók bevonásával Ki a gerillaharcos? AKI FELISMERI AZ ÚJ HARCMODORT. de nem anarchista és nem terrorista! Ki a gerilla? Aki az ötlet fegyverével, kevés pénzzel képes a figyelmet elrabolni! Aki az ötlet fegyverével, kevés pénzzel képes a figyelmet

elrabolni! A gerillamarketing egy olyan újfajta irányzat a fogyasztókkal való kommunikációban, amely innovatív, szokatlan, sokszor meghökkentő módszereket használ az üzenet célba juttatására nem elsődegesen a hagyományos médiafelületeken jelenik meg 1.Meghökkentő és 2. nem a “hagyományos médiafelületeken” támad 1. Meghökkentő és 2. nem a “hagyományos médiafelületeken” támad 1. Meghökkentő és 2. nem a “hagyományos médiafelületeken” támad 1. Meghökkentő és 2. nem a “hagyományos médiafelületeken” támad 1. Meghökkentő és 2. nem a “hagyományos médiafelületeken” támad A “kicsik” számára megfizethetetlen média REKLÁMKERÜLÉS A gerillamarketing létrejöttének 3 oka Megemelkedett ingerküszöb REKLÁMKERÜLÉS A “kicsik” számára megfizethetetlen média Gerillareklám: PROVOKATÍV! PIMASZ! SZELLEMES! Megemelkedett ingerküszöb INTERAKTÍV! OLCSÓ! Provokatív

Pimasz Szellemes Interaktív Olcsó az ötlet erejével kevés pénzzel képes a figyelmet elrabolni Provokatív Pimasz Szellemes Interaktív Olcsó az ötlet erejével kevés pénzzel képes a figyelmet elrabolni Provokatív Pimasz Szellemes Interaktív Olcsó az ötlet erejével kevés pénzzel képes a figyelmet elrabolni Provokatív Pimasz Szellemes Interaktív Olcsó az ötlet erejével kevés pénzzel képes a figyelmet elrabolni Provokatív Pimasz Szellemes Interaktív Olcsó az ötlet erejével kevés pénzzel képes a figyelmet elrabolni Provokatív Pimasz Szellemes Interaktív Olcsó az ötlet erejével kevés pénzzel képes a figyelmet elrabolni Provokatív Pimasz Szellemes Interaktív Olcsó az ötlet erejével kevés pénzzel képes a figyelmet elrabolni Jay Conrad Levison ‘82 Guerilla marketing alternatív marketing megoldások stealth (lopakodó) marketing cascading style (láncreakciós) wildfire (bozóttűz) marketing linux

marketing Jay Conrad Levison ‘82 Guerilla marketing alternatív marketing megoldások alkalom Ambient marketing gerilla outdoor Hype (flashmob) gerilla event (felhajtás, buli) terjedés Buzz marketing Hagyományos Word of Mouth (WOM) Viral marketing Online Word of Mouth WOM Astroturfing Meterséges fogyasztói csoportok Astroturfing Grassroot marketing, mesterséges fű Seeding beetetés Fogyasztói evangelizmus PR-alapú gerilla marketing módszer. Mesterségesen, "felülrõl" létrehozott mozgalmak, fogyasztói csoportok életre hívása. amelyeket "alulról építkezõ" civil szervezõdésekként próbálnak megjelenni. Lényege, hogy egy adott terméket vagy információt eljuttassunk egy adott hálózati csomóponthoz, azért, hogy ezzel elindítsuk a zsongást Szenvedélyesen ajánlják az adott vállalatot, termékeit, szolgáltatásait családtagjaiknak, barátaiknak, kollégáiknak, ismerőseiknek. Nem akarják, hogy megvásárolják

őket Hoax, álhírek, urban legends Megtévesztés, átverés, álhír. Termékekről, cégekről keringő történetek és legendák Flash mob, hype (“Villámcsődület”) A járókelők figyelmének felkeltésére irányuló alkalmi felhajtás, buli, attrakció. We blanket your target market by entrenching your message in their community. Your target market will see your message where they live, work and play. A grassroots marketing a szervezet azon tevékenysége, amelyben szervez és motivál önkénteseket, akik a vállalat érdekeinek megfelelő civil érdekeket képvisell Alternatív eszközök outdoor ambient, streetmarketing PR astroturfing, grassroot event hype POS flashmob tv vírusfilm nyomtatott médiahack, álhír, Direct marketing evangelizmus direct mail seeding online buzz Rakjuk össze.! GERILLA (alternatív) Ambient outdoor/indoor ág módszerek Hype Buzz tv/sajtó ág eseménymarketing ág Evangelisták DM ág Astroturfing

PR ág Rakjuk össze.! GERILLA (alternatív) fénysebességre gyorsult - buzz - ambient - hype. Ambient outdoor/indoor ág módszerek Buzz tv/sajtó ág VÍRUS MARKETING (online ág) Hype eseménymarketing ág Evangelisták DM ág Astroturfing PR ág AMBIENT “környezetbe illeszkedő hirdetési forma” bármi a környezetünkben alkalmas hirdetésre OUTDOOR bármi a környezetünkben alkalmas hirdetésre bármi a környezetünkben alkalmas hirdetésre bármi a környezetünkben alkalmas hirdetésre SALES PROMOTION INDOOR bármi a környezetünkben alkalmas hirdetésre AMBIENT és KREATIVITÁS amikor a reklámötlet visszahat a médiára! bármi a környezetünkben alkalmas hirdetésre Kreatív tervezés: hármas kapcsolódás Kreatív tervezés: hármas kapcsolódás Kreatív tervezés: hármas kapcsolódás A GERILLAREKLÁM ÁTSZIVÁRGÁSA A KLASSZIKUS REKLÁM TERÜLETÉRE Kreatív tervezés:

hármas kapcsolódás Trueblood gerilla “The conventional army loses if it doesn’t win.” A HAGYOMÁNYOS HADSEREG VESZÍT, HA NEM NYER. “The guerilla wins, if they do not lose.” A GERILLA NYER, HA NEM VESZÍT! Köszönöm a figyelmet!